مهاجرت به آلمان مهاجرت به آلمان .

مهاجرت به آلمان

ويزامتريك آلمان

براي دريافت وقت ويزامتريك بايد از طريق سايت اين شركت و به صورت آنلاين و بعد از پرداخت هزينه هاي مربوطه وقت دريافت كنيد. براي اين كار بايد اطلاعات خواسته شده را به طور كامل وارد نماييد؛ نام، نام خانوادگي، تاريخ تولد و شماره پاسپورت را به طور دقيق وارد نماييد. بعد از تاييد اطلاعات وقت حضور در ويزامتريك رابر اساس تقويم موجود انتخاب كنيد.

براي جلوگيري از هرگونه اشتباهي در روند دريافت نوبت از ويزامتريك بهتر است اين كار را به افراد مجرب و كارشناسان اخذ ويزا بسپاريد. قصران گشت آماده ارائه خدمات در زمينه اخذ ويزاي آلمان و دريافت وقت ويزامتريك آلمان مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحصيل در آلمان وارد سايت اپلاي جرمني شويد.

حتما در روزي كه براي شما تعيين مي شود به موقع حاضر شويد. در روز حضور در ويزامتريك مدارك درخواست شده را  به طور كامل همراه خود داشته باشيد. تمام كار شما در روز حضوردر ويزامتريك تحويل مدارك و انجام انگشت نگاري و برداشتن عكس است.

مدارك و پاسپورت شما به سفارت آلمان تحويل داده مي شود و 3 هفته تا 1 ماه زمان ميبرد تا پرونده شما مورد بررسي قرار گيرد. در صورتي كه با درخواست ويزاي شما موافقت شده باشد از طريق ويزامتريك ايميلي مبني بر اعطاي ويزا دريافت مي كنيد. مي توانيد براي دريافت پاسپورت ويزا شده خود به ويزامتريك مراجعه كنيد يا پاسپورت براي شما ارسال مي شود.

هزينه ارائه درخواست ويزا به ويزامتريك

اگر علاقه‌مند به ارائه درخواست ويزا به شركت خدماتي ويزامتريك را داريد بهتر است ابتدا از مبالغ موردنياز براي ارائه درخواست خود آگاه باشيد. بدين ترتيب بايد گفت، هزينه ارائه درخواست ويزا به شركت ويزا متريك براي كودكان بين ۰ تا ۵ساله رايگان خواهد بود اما براي كودكان ۶ تا ۱۲ سال هزينه‌اي برابر با ۴۰ يورو و براي بزرگسالان از ۱۲ سال به بالا هزينه‌اي معادل با ۷۰ يورو نياز دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اخذ ويزاي آلمان وارد سايت اپلاي جرمني شويد.

دريافت انواع ويزاي آلمان از طريق ويزامتريك

كشور آلمان ويزاهاي مختلفي دارد كه از طريق اين اداره مي‌توانيد تمامي آن‌ها را دريافت كنيد. انواع ويزاي آلمان كه مي‌توانيد از طريق اداره ويزامتريك دريافت كنيد، عبارتند از:

ويزاي توريستي آلمان
ويزاي ديدار با خانواده و دوستان
ويزاي سفرهاي تجاري
ويزاي شركت در سمينار و كنگره
ويزاي آلمان براي درمان
ويزاي مسابقات ورزشي
ويزاي بازديد نمايشگاهي
ويزاي ترانزيت فرودگاهي
ويزاي مربوط به ماموريت كاري

اگر قصد مهاجرت تحصيلي به آلمان را داريد، مي‌توانيد با عضويت رايگان در سايت اپلاي جرمني و مراجعه به نقشه راه اپلاي، هرآنچه كه لازم است در پروسه اپلاي بدانيد را مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۱:۵۵ توسط:حسين موضوع: نظرات (0)